Då var det lördag igen

Imorse var det stora vita snöflingor som föll från den genomtjocka gråa himlen, ett par timmar senare är det blå himmel med lite vita moln. :) Konstigt väder, eller ett rikitgt aprilväder.

Idag är det städ och tvätt på schemat, tvätten är tvättad och ska bara hängas ut på balkongen efter att jag dammsugit och svabbat lite. Skulle vilja byta gardiner, men jag har inga att byta till som det är nu....
Är trött på panelgardiner och vill absoult inte alls ha det.

Igår beställde jag the, Claudia Gallis egna theer. :) Ska bli spännande att smaka de, så när de kommit så bjuder jag på the fika hemma hos mig. :) Blir väl våran tjejmiddag snart igen så då ska jag bjuda på rött the. :)

Nu ska jag städa klart innan solen hinner försvinna och jag måste hinna med min promenad med. eftersom jag är drabbad av den värsta tjockan vi har på arbetet.

So long :)

Och jo just, det blev en Wille :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0