Längtar

till fredag då ska jag klippa mig, äntligen! Johanna ska få fria händer att frissera denna kvinna som uppnått viss ålder :)
Blir en perfekt början på min efterlängtade semester!!!! Jag ska försöka komma ihåg att göra före och efter bilder.
Jag har även funderat på att bleka mina tänder, ev fylla mina läppar och skulle kunna tänka mig ta bort lite andra veck som börjar titta fram.
Någon som vet var det finns en klinik här i stan?

Nu ska jag göra mig iordning för en ny sminktur och sen ska jag ta mig ut på en promenad och rör på mig lite. Har ju även bestämt att jag ska göra gym nu till veckan som kommer. Ska bli riktigt skönt faktiskt, lär ju inte finnas mycket att göra på jobbet och sen får jag avreagera mig lite på maskinerna.

Tjo och tjim!
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0