Make up utbildning!!!

Idag har vi gjort smink övningar på 3 modeller var.

De här 3 dagarna har varit så fantastiskt roliga så jag vill aldrig att de ska ta slut.
Så nu är det bokat, den 21 oktober ska jag göra prov, klarar jag det så kan jag, Maria Vahlström kalla mig för make up artist!!! :D
Här ni vad fint det låter?!

Här kommer mina sminkningar jag gjort idag, fler före och efter bilder kommer senare.  


En Brigitte Bardot på Hanna


Sotning nr 1 på Mimmi


sotning nr 2 på Maria

Någon som vill vara make up modell?? Hör av er!

Nu ska jag bara lägga mig i soffan, vila och bara vara...
Imorgon är det ju tillbaka till den gråa vardagen, även om det är en gladare jag som
går runt nu ett tag :)

Vill tacka alla modeller och Ingela på Siljansbacken och mina "klasskamrater"!!!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0