:D

Igår hade jag mitt prov, make up prov! Gissa om jag varit orolig och nervös... Och vet ni, nu är jag certifierad make up artist!!!!!! :D:D:D Jag är sååå glad så jag fattar det inte riktigt :D Jag kankse kan få jobba med sånt här! Sjukt roligt och låter fortfarande bara som en dröm. Nu har jag och missarna en massa mys :) Tända ljus och idol på tv, tyvärr med tråk Beatles men men..... Bättre nästa gång kankse. Imorgon ska jag börja sy mina gardiner jag tänkt jag ska fixa ordning till köket. Ska bli två liknande hissgardiner. Bilder kommer sen :) Hoppas Ni har en härlig fredagkväll! Nu är alla ikoner borta så jag kan inte lägga upp några bilder :( Någon som vet var de tagit vägen och hur jag gör??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0