Glad Påsk!!

Jag är ju inte mycket för att pynta för påsken, men i år har jag gjort lite iaf. :)
Rätt nöjd och nu får det räcka ;)

I veckan fick min kära far åka in på akuten och det var blindtarmen. Nu är han opererad och de håller kollen på honom. Han ska få åka hem imorgon då han fått all antibiotika han ska ha.

Och jag har blivit tokigt förkyld, täppt i näsa, ont i öron, bihål och hals, feber och hosta. Och så klart även en mängd snor!!!! Var kommer allt snor från? Idag fick jag även lock för vänster öra, det som gör ont. Kan ju vara skönt när jag jobbar ;)
Får vara glad jag bara har en släng av influensan och sluppit (hittills) kräksjukan!!

Glad påsk på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0