Mycket film...

Den senaste tiden har jag sett så jävla mycket film =) Typ två om dagen, i måndags tror jag det var då kollade jag på Hur många lingon finns det i världen. De är så fantastiskt duktiga att sjunga och spela, jag vill oxå ha så där kul på migg jobb =)

Den är ju inte bara kul utan även sorglig med och eftersom jag blir rörd av tamejtusan allt nuförtiden så bölade jag ju rätt rejält. Det är en scen i filmen då de står i en kyrka och så sjunger tjejerna denna vackra låt. Gjorde ju inte tårarna färre. Hoppas ni med gillar den precis som jag.

Enjoy:
Du är allt

Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
alla drömmar jag har glömt.

Du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
hela livet vill jag ge.

För du är där när ingen ser mig
du är där när stormen yr
du är där när natten skrämmer
du är där när dagen gryr
å jag vill alltid ha dig nära
närsom åren läggs till år
ååh att livet vill oss lära
är att framtiden är vår

nnaa nnaa
nananan dii daa

Närsom klockorna har stannat och tiden tycks stå still
och man inte vågar säga det man längst i hjärtat vill

Då ska vi ta varandras händer
Då ska vi minnas denna dag
Å förstå vad som än händer är det alltid du och jag

För du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
alla drömmar jag har glömt
Åh du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
all min längtan vill jag ge

Ja all min kärlek får du bära...

Hela livet vill jag ge

Ur filmen: http://youtu.be/7mFYW3g4QO0
Med Sonja och Shirley: http://youtu.be/M6IGN7GYpRA


Nu blire städning och fixing inför helgens jobb. Kring 4 tiden blir det uppstigning imorgon... :/ Bussen in till stan vid 5 packa in i lastbilen. Sedan beger vi oss mot Avesta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0