ojojoj

Nu sitter jag i soffan, är helt slut. Mina absoluta älsklingar har varit i form idag, hög ljudnivå och en konstant ljudnivå :D De tog knäcken på gamla faster hehehe
Vi har gjort Birsta City idag där vi shoppade lite, Allix fick en liten gitarr men ack så den lät!!!!! Han spelade konstant i en halv timme eller nåt, Amina hittade (efter mycket let och pet) örhängen som hon blev nöjd med.
Själv blev det en body butter på body shop, mjukisbyxor från Cubus, glitter på Panduro och en liten tyg näckros på Lagerhaus som jag nu har ute på balkongen :)
Sen begav vi oss till Dragborgen, där for ungarna som tokar hit och dit och var alldeles svettig när de kom tillbaka :D

Så nu borde jag verkligen ta hand om mitt förfallna hem, ska bara dricka lite vatten först :)

Tjo och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0