Blandad kompott från sommaren


Skolavslutning






Midsommar, så här går det till om Wille får bestämma. ;)


Smink bus

Gatufesten


Broken door



Christian Walz


Eric Amarillo



Jason Derulo



och allas våran snygge Danny Saucedo

En dag på Norra








En möhippa



Var ut till bror och plockade från deras buskar och trän lite



Har skaffat mig vuxenpoäng med då jag kokade saft för första gången i mitt liv. :) Blev väldigt gott.



Och så var det ju naturligtvis ett bröllop med =)








Avslutar denna sommaren med de nyblivna äkta makarnas kyss.

Det är min sommar i korta drag. Hoppas eran sommar har varit bra den med.
Om jag inte nämnt det innan så har jag sagt upp mig från helvetet och jobbar nu mera som make up artist på Model lab. Bilder från hur en arbetsdag med skoj kan se ut kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0