Regn och rusk

Nu är hsten här på riktigt, blir att jag går här hemma och funderar på tok för mycket på liveet och mig själv. Inte den bästa glädjeboosten =)

Har haft lite av en bakdag idag. Jag köpte en brödbok förra bokrean och har inte använt den så flitigt som jag trodde. Så idag var det dags, blev ett dyrt kalas men det kan ju kanske löna sig i slutänden. Måste försöka spara så mycket jag bara kan nu när jag inte kan åka och jobba varje helg.
Bakade ett grovt fruktbröd, och det blev så JÄVLA gott helt enkelt.
Jag bytte ut russin och torkad aprikos till torkade jordgubbar och lite lite torkad ananas och så slänge jag i lite pumpakärnor också. Ruggigt gott!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0