2012

Jaha, ja då var det ett nytt år igen då. Nytt år nya förhoppningar och nya utmaningar. Ja det är väl det de flesta önskar sig och hoppas på. Även jag =) Jag gör inga nyårslöften längre, då jag tycker det är bättre att jag bestämmer mig när det behövs och jag när känner mig redo att ändra eller göra det jag behöver och/eller vill eller måste. Då har jag lättare chans att lyckas, har du något nyårslöfte? Vad isf? Det har inte varit världens bästa start på detta år tyvärr men det kan ju bara bli bättre, mycket tråkiga saker som hänt :( Några går skillda vägar och himlen har fått en ny ängel, släkt ställt till med oro och annat krafs. Nu hoppas jag iaf det blir ett bra år på det stora hela iaf, bara bra går ju inte men. Jag har lite nya utmaningar i år, jag ska nämligen få lära mig teater smink och hjälpa till och sminka på Skönhten och Odjuret som matfors Kvarters teater sätter upp i Maj. :)Det ska bli så jäkla roligt att lära mig något nytt och träffa nya människor. Det enda som är är att det är så knöligt att sig från Timrå till Matfors UTAN bil, men det lär nog lösa sig. En undran nu när jag sitter och tittar på tv, VARFÖR tittar de ALLTID på gamla svartvita filmer i alla `"nya" filmer? Nu ska jag bara tekakor a´la Leila och göra potatismos och korv. Ska bli gott att slippa julmat och rester idag :) Ha en fortsatt bra fortsättning på det nya året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0