Yeeyy

Nu funkar det från mobilen igen, nu saknas bara kamerasladden. :) Nu har det renoverats lite till här hemma. Nytt golv i rummet och så har min älskling tagit hit sin stora säng så vi kan sova ordentligt. Den är så stor så det känns som vi ligger jättelångt från varann istället :) Regn regn och åter regn, rätt trist måste jag säga. Men jag hoppas på augusti istället. Och kanske en varm o fin sensommar/höst. Åh i lördags var vi och slängde massor med skit, tyvärr åkte även en säck med kläder i som jag tänkt sälja då de var istort sätt oanvända. :( Så det grämer mig en hel massa. Men går ju inte att göra nåt åt det nu tyvärr. Här kommer bild från före och efter. Fler och bättre kommer. Även på hallen och allt annat. Tålamod bara :) (om det ens är någon som läser) Jo just ja, 1 augusti öppnas det en ny loppis i Söråker, bakom Strandbo. Gör ett besök vettja.


Kommentarer
Postat av: Katarina W

jag läser jag!

2012-07-16 @ 13:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0