Uppdatering...... Yippi ;)

Just nu sitter jag i soffan och tittar på VH1, längtar och trånar efter långt fint hår igen och önskar mig en snygg kropp... Det är ju bra mycket snyggare med former som går i en kurvig linje jämfört med en bubblig linje. Är ett tag sen jag la ner krut på att försöka åter igen att gå ner något, och nu skulle det verkligen behövas. Har ju fått på mig en massa kärlekskilon och tappat konditionen totalt. Har ju alla förutsättningar att gå ut och gå varje dag nu när jag är arbetslös men då pular jag på här hemma istället eller sätter mig och pysslar vilket jag verkligen älskar att göra.
Det sitter väl i bakhuvet att jag inte går ner något längre hur jag än gör och hur mycket jag än försöker och är duktig så blir det ingen skillnad. Och då är det svårt med motivationen, nu mår jag ju iofs väldigt bra psykiskt igen nu när jag har kommit bort från mitt gamla jobb. Och det kankse kan göra skillnad, imorgon ska jag iaf ta mig en liten promenad. Jag börjar med babysteps. :)
 
Vad har alla dessa kvinnor gemensamt då? Jo LÅNGT HÅR och SNYGGA KROPPAR och allmänt SNYGGA!!
Nåja...
 
Beyonce är helt klat en av de vackraste kvinnorna jag vet.
 
Bilderna har jag lånad från google.

Kommentarer
Postat av: Katarina W

Jag behöver också ut och gå! Vi kanske kan gå någon lunch?

Svar: Ja det skulle vara toppen!
Filura

2012-10-21 @ 23:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0