Stockholm weekend :)

Tyvärr väldigt dåliga bilder på Fab, då han dansade och sjöng så fint :)


Fab!!! :)



Tänk att jag och Sofie träffade Milli Vanilli :D 2010!!! hehehe


Fab och Sofie :)


Fab och jag :)
(ingen smickrande bild tyvärr, vet inte vad jag gör plus att det var ca 40 grader i lokalen
OCH så glömde jag att jag hade lysröret mellan titsen hehehe)






kolla in frillan :)




Någon hade slängt hela sin cd-samling på spåret :)


Fina Sofie



Min kloka lilla prinsessa tyckte faster lät trött i telefonen förut så det är väl bääst att jag
går och lägger mig :)

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Sofie

WTF!!! Maria! Photoshop var det!

Ja, man ser väl ut sin ålder - trött o sliten. Restylane nästa!

Hi hi, ho ho, ha ha!

2010-08-24 @ 13:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0