Blogg i mobilen

Nu har jag äntligen provat på bloggen i mobilen, lite besviken är jag att jag inte kan skicka flera bilder på en och samma gång och de läggs upp direkt här i. Nu blir det ju lite rörigt med alla småbilder som ploppar upp. Men Hoppas ni har tålamod ändå, jag kanske lär mig senare eller får reda på hur jag kan göra :) Eller någon som vet hur jag kan göra?

Vi är väl inte så många som läser denna blogg ändå :P


Snart äntligen hemgång, då ska jag bege mig till gymmet för att få mina gymscheman och sedan prova något helt nytt som jag inte alls kommer ihåg vad det heter. Men har med mig myskläder, filt och kudde och sen ska vi ligga ner i en 40 min eller liknande för att sen avsluta med en kort meditation.

kram och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0