Marknad i Munkbysjö

Idag har jag varit med mamma och Ingrid på marknad mitt i ingenstans, Munkbysjö :D

Vi började med att äta, vilket man måste så man orkar med sig :) Så då blev det Kolbulle







Efter lite mat i magen fortsatte vi in på marknaden.....


För att provsmaka nästa ställe :D


Detta kändes ju som ett måste när vi ändå var i MUNKarbysjö ;)


Ingrid och mamma






















Och vad är en biltripp utan en fika längs vägen.
Blev väldigt många premiärer idag, Munkbysjö, kolbulla och köp av Allers :D






Dagens köp blev halsband, älgkorv och vitlöksost :)

Nu ska jag kurera min förkylning och ligga och softa i soffan.

(den beskär bilderna lite dumt och jag vet inte hur jag kan ändra det, någon som vet?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0