Nu ni :)

Jag har äntligen ett nytt jobb :) Jag jobbar numera som makeup artist på Model lab AB inne i stan varje helg.
Det är slitit men skitskoj. Sa upp mig och slängde mig ut utan livlina, det var ju inte ett svårt beslut när jag inte trivts alls på mitt gamla jobb.
Plus att nu är jag även timvikarie inom hemtjänsten :) Det är läskigt som tusan då jag inte alls är van att jobba inom det.
Jag hoppas det kommer gå bra iaf. Och även att jag kan få något här i närheten så jag slipper åka buss, ett boende vore nice. det är ju det där med vanan :) Märker det när jag ska sminka vissa med att de vill gärna ha som de brukar eller iaf liknande färger som de brukar.

Vi är nog vanemänniskor tror jag, vi kör på om det funkar och så går tiden. LÄtt att fastna i "samma".

Jag kommer att lägga upp fler låttexter och klipp på musik, på allt möjligt. Nu har det varit vackra låtar som jag lyssnar flitigt på just nu. Men har även några töntiga med löjlig text med, kanske fixar det till midsommar för att lätta upp stämmingen lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0