Jag vill ha VÅR!!!!!

NUUUU :)

Imorse så invigde jag en av mina vårjackor, men var nog fel dag för det. Fick nästan brainfreeze innan jag fick
hoppa ombord på bussen :)

Bjuder på en bild på mig själv med från juldagen, jag får bjuda tillbaka på att ställa upp på bild.
Tänkte även visa ett par bilder Allix har fotat.




Här fotar Allix sin gamla faster och sin lillebror Wille :)





Här är vi hemma hos min bror och firar min 32 års dag! Fatta 32! När ska livet börja på riktigt då?
När ska jag få chans att göra allt jag vill...... Ja det är frågan det....

Tittut :)


Äntligen en fick jag ta en bild på lillkillen :)

Amina har äntligen sticka klart sin fina mössa och broderat den med lite pärlor :)


Soffmys


Avslutar med en bild Allix tagit på sin pappa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0