Sommarvärme mitt i hösten

Oj vilket väder det har varit, rena rama sommarvärmen :) Har suttit ute ett par dagar och surrat med granntanterna lite och njutit av solen. Har även tagit mig promenader med mina stavar. Har latat till mig nu ihelgen igen, idag har jag bara varit så trött så jag har inte orkat något alls idag. Men imorgon ska jag ta mig en promenix igen. Några gram lär jag ju inte tappa men men det är skönt att komma ut lite och jag känner mig nyttigare och det är lättare att motstå gotta. Vilket alltid borde vara bra :)

Här kommer lite höst bilder och bilder på lille Wille med. Han har fått stått ut med sin gamla faster några dagar förra veckan. :)















Kommentarer
Postat av: Katarina

Finfina bilder :)

2011-10-04 @ 10:07:59
Postat av: filura

Tack!! :)

2011-10-04 @ 10:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0