Onsdag

Hej hopp!

Idag har jag varit med fina Malin på Ikea och ätit frukost och sen spanat runt lite på Birsta City. Det kliar i hela mig då jag bara vill shoppa shoppa shoppaaa!! =)
Men snart så, den 6 november bär det av ner till Ullared. Då ska jag shoppa nå jävuskt (ja iaf så mycket det bara går för den lilla slant jag lyckats sparat ihop =))


På fredag bär det av till Avesta för en jobbarhelg. Känns kul att jobba igen, det har varit dåligt med det nu på sista tiden. Letar vidare efter jobb men det är inte så lätt utan utbildning och erfarenhet alla gånger. Men jag tror säkert det kommer lösa sig. Än känner jag mig inte orolig iaf.

Tänkt jag ska bli bättre på att uppdatera denna bloggen men det går ju så där, tycker inte det händer så värst mycket intressant i mitt liv och jag fotar inte lika mycket längre heller.

Förra helgen var jag på marknad igen, Munkbysjö. Där köpte jag mig ett halsband, ett hjärta med text på ena sidan och blommor på andra. Och så såklart åt mamma, jag och Ingrid kolbulle. :) Det är ju ett måste när vi är där. Och en munk med eftersom det heter som det heter :)

ELF kan inget annat än älska det. =) De har haft 50% off ett antal gånger i sommar och jag har ju bara MÅSTAT handla =D



A girl can never have to much makeup ;)


En äppelkaka till tjejerna på Metso blev det förra veckan, och ett resultat av skörden från brorsans träd. :)


Lillplutten blev trött och sov mjukt på faster :) Det är inte alltid bra att vara size zero ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0