Födelsedag

Idag är ingen vanlig dag, för det är min födelsedag :)
Jaha, då är jag helt plötsligt 33 år gammal. Vad hände med åren efter 25?? :) Nåja, känner mig som 25-27 för det mesta med undantag då jag känner mig som jag vore 70 :)
Idag har min familj, utom pappa, varit här och firat mig. Presentkort, sticka med filmer och ett finfint häfte fick jag med! Älskar verkligen min familj, de är det bästa jag har!!!
Bjöd tom på hemmagjord tårta idag och kärleksmums.
Nu sitter jag bara och varvar ner och glor på tv och väntar på 4:de delfinalen av Melodiefestivalen. :D Ikväll får jag titta själv men vad gör det, har min kära bror ett sms kast bort bara. Jag hoppas verkligen det är någon bra ikväll så det är blir som förra helgen.


En skön bild på lillgullet mitt som värmer sig lite :)

Tack hej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0