Söndag...

Jaha då var det söndag igen då, inte för att jag känner någon skillnad på dagarna nu för tiden då jag mest bara är hemma och har det bra.
Från och med snart så blir det att vi måste ta oss i kragen och promenera, äta bättre och måttligt och sköt oss. Så jag hoppas att solen håller i sig och snön försvinner FORT så det blir enklare att röra på sig och man inte behöver pula på sig hela garderoben för att inte frysa ihjäl.

Nu ska jag snart åka till Birsta med mamma och se om jag hittar nåt att handla för på mitt presentkort jag fick. Jag har så mycket planer för hur jag skulle vilja göra här hemma men det är ju det där med kosing då... Väldigt dåligt med det tyvärr. Nåja, lite drömmar ska man väl ha antar jag. :)

Nu ska jag fixa det sista innan jag åker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0